Malin is no good kock

Stjärthål vad maten smakade idag.
Jag hittade ett recept i en tidning på jobbet som verkade lätt att göra och såg gott ut. Kycklingköttbullar, lök, zucchini, vitlök, citron, olja, kesella m.m och pasta till. Det låter ju gott och det kändes rätt svårt att misslyckas.. men jag gjorde det på nåt vis, smakade bara salt och citron + att jag hällde i kesellan för tidigt så köttbullarna kokades typ sönder.. haha. Arsle, jag som hade lagat mkt så det skulle räcka ett tag, nu får jag äta den här skiten resten av veckan då..

Första dagen på jobbet gick som smort. Kändes jättekul att komma tillbaka, roligt att alla känner igen mig trots att det var ett år sen. Känns dock drygt med 3 till dagars inskolning då jag jobbat där förut och gick själv större delen av dagen. Menmen 9 dagar kvar sen blir det Sthlm!!!

Imorgon jobbar jag dag igen sen blir det löpträning med Anna. Sen blir det nog en tidig kväll igen, ska försöka lägga mig 22.00 ikväll. Om det nu går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0