Mitt namn är mycke och jag vill ha meeeeer

Stjärt vad trött jag är, steg upp kvart över 5 och åt frukost och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 10 över 6 så jag kan cykla iväg mot sjukhuset. Första dagen på sommarjobbet idag alltså. Jobbar 10 dagar sen blire Sthlm en vecka + en veckas ledighet! Underbart. 

Lördagen var trevlig, förfest hos mig, jag, soffan + en massa grabbar. Sen blev det Rex för första gången på länge. Mycket fotbollsherrar ute = mycket trevligt. En snabbis förbi TC, där jag stötte på en viss person, blev lite smått pinsamt. Mina bortförklaringar är ruttna..
Kvällen slutade sent, typ 5 och sen upp kl 7 för att tvätta.. Resten av dagen kände jag mig rätt seg faktiskt.

Lyckades genomföra löppasset rätt bra ändå, 3x 2km (7,10min fart). Idag står jobb på schemat till 15,30 sen blir det väldigt lungt. Ska se till att göra matlådor för hela veckan.

Nej dags att vakna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0