Morning sunshines

Sådärja 8h sömn, vilket innebär att nu kan jag va ute till 02 ikväll och klara mig på 3h sömn för att orka jobba 6.45-15-30! Haha.. kommer vara en trasig människa imorrn, tur det finns kaffe.

Igår shoppade jag lite för mina penninga, ett par nya löparskor, Nike elite, och en jävligt snygg Nike jacka. Om jag hinner ska jag även fixa ett par tävlingsskor idag på Löplabbet.

Strax ska jag ut och springa lite lätt, men kan regnet dra åt satan??

Bäst just nu:

Robyn - Dancing on my own
Oskar Linnros - Debut
Beyonce - Why dont you love me
Kate Perry, Snoop Dogg - California Gurls
David Guetta - Getting over you
Stromae - Alors on Danse
Travie McCoy - Billionaire
Jay Z - Empire state of mind

Idag fyller min underbara vän Moa år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0