Personligt rekord!!!

jajjemen slog nytt personligt rekord på milen med 40 sek. 38 min 45 sek sprang jag på nu!! Kom tvåa av tjejerna, Jenny Jansson vann på 36 min 40 sek. Hur sjuk är inte hon? Försökte hänga på första km men sen efter 3 km ville jag dö.

Nu mår jag så jävla illa, fattar inte. Har lyckas få i mig lite mat iaf och druckit en massa, får se om min mage vill behålla det eller inte..

Jag springer iaf för IFK Umeå nu :) Känns jättebra och dom har många duktiga löpare, vet dock itne vilka fler tjejer som är med, men det finns säkert nån. Jag har tydligen fått 3000kr i träningsbidrag, så imrorn sticker jag direkt på Inter Sport och löser ut ett till par skor och en snygg jacka som jag sett ut ;)

Sen väntas jobb 13-21.30 fredag och lördag + dag söndag. Rolig helg? Jo faktiskt lördagkväll/natt blir trevlig iaf ;)

Nej jävla mage.. nattinatti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0