SATC







Tjingeling, helgen är över... eller INTE! Jag har lördag hela veckan, är ledig fram till den 14e juni :D

Igår var vi på All Star, det var väldigt kul! Alltid så jäkla bra musik där och roligt folk var det också.. Eller vissa hade man kanske velat slippa se ;P Och skönast av allt är att man vaknar upp och är allt annat än bakis :D Värt att gå ut nykter ibland.

Ikväll har vi sett Sex & the City 2!! Den var bra, men det sämsta av allt var att jag tappade ut min godispåse, hann bara äta upp halva... dom ruttna, för dom godaste skulle jag ju spara till sist. Stjärt.

Imorgon ska jag sova ut... sen tvätta mitt flottiga hår och sen hem till Emelie för fika :D Underbar dag!

Sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0