Tredje gången gillt!

Jag vann!!

Banan kändes lätt dom första 3km när man bara sprang i små stigar, men sen när man kom ut på spåret igen kom syran och inte bättre blev det när man bokstavligen klättrade uppför bräntberget och sen skulle springa ner för hela backen till mål. Trodde jag skulle ramla och slå ihjäl mig, men jag grejjade det. Tiden blev 19 min blankt tror jag.

Första priset var ett par sprillans nya Salomon löparskor, inte illa. Iksu nissen frågade igen om jag vill börja springa med dom, men det vill jag faktiskt inte. Ska kanske börja springa med Umeå Friidrotts..nånting. Ah vi får se.

Sitter i stugan nu, frågan är om jag stannar här över dan imorgon eller om jag följer med in till stan.. hmm återstår att se.

Har ni hört denna? Den är grymt skön!!

Kommentarer
Postat av: Moie

Grattis mäl, jag sa ju att du skulle krossa alla ;D

2010-06-11 @ 10:25:16
Postat av: Samleah

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2012-01-13 @ 10:38:33
URL: http://samleah.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0