Uppe med solen (?)

Se på fan, solen skiner ju? Arsle att man jobbar.

I did it, klarade att hålla mig vaken i 18h utan problem!
Smet från jobbet kl 21 igår och drig direkt till Moa. Den söta lilla saken hade bakat en massa gott som vi fikade av, sen lyssnade vi på musik, lirade spel och drog sen vidare mot TC. Självklart så regnade det och var sjukt mkt folk, nästan för mkt gick nästan inte att dansa. Men det var trevligt ändå.
Fick trevligt sällskap hem och kom i säng där vid halv 3, halv 6 imorse ringde väckaren. Är faktiskt pigg? Hur stört är inte det??

Idag står jobb på schemat till halv 4, sen ska jag inviga mina nya löparskor och ikväll ska jag umgås med en fin kille:)

Sådärja nu är det bara att fixa till sig så man ser någorlunda vanlig ut och sen cykla iväg mot sjukhuset. Jag trivs hur bra som helst på jobbet!



Haha jag älskar den här bilen, kolla Amalia :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0