16 dagar kvar,.

tills jag får flytta in!! Jag längtar.

Var ju en vända på stan idag och köpte lite små saker, blev även en sväng förbi Strömpilen men där hittade jag ingenting. Köpte inge smycken eller kläder den här gången utan lite mer "nödvändiga" saker, haha:



En termos att ha kaffe i, perfekt att ta med till skolan - billigt och bra (ekonomisk)
En kaffebehållare att förvara mitt kaffe i
2 kylskåpsmagneter

Sådärja då har jag det viktigaste!

Har haft en lugn kväll med mig själv, knaprat halstabletter, snytit mig, tryckt i mig godis och försökt dricka lite mer än vanligt. Hatar att vara förkyld! Ska sova snart så jag kan vara med och springa imorrn.

Bilder från helgen kommer, håll ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0