2 weeks left..

Ännu en slapp dag, lungmedicin ringde mig imorse igen men jag sa nej. Orkar itne, kommer lix jobba arslet av mig ihelgen så sparar mig till dess.
Redovisningen imorse gick fint, alltid värst första sekunderna men sen går det bra.
Förkylningen är nästan borta också! Jag sprang ifrån den som pappsen brukar säga. Han blir aldrig sjuk därför att han tränar bort sjukdomarna.. ah just det ja..
Lunchade även med soffan på kulinarium på nus som ligger vid psyket, inte som vi trodde vid centralhallen :P haha blev smått pinsamt.

Nu kommer snart Amalia sen ska vi iväg och fika med Malin och Moa!! Moa den lilla räkan som fått vara i värmen en vecka, kommer vara hur brun och fin som helst. Själv liknar man mer ett spöke med en röd näsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0