8 dagar kvarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Min hjärna är fortfarande seg sen hemtentan. Satt hemma hos Emelie och körde på från 9-14!! Det tycker jag vi gjorde riktigt bra, bullar bjöd hon på också:)

Annars då.. jo fick hämta bilen imorse kl 7 på gammliavallen, för att min smarta pappa parkerade bilen på den parkeringsplats där grävarnissarna höll till, vilket ledde till att dom låste igen grindarna så att bilen blev instängd. Klantarsel! Så på eftermiddagen när tentan skrivits klart fick jag vandra ner mot gammlia för att hämta cykeln. Men dert var skönt att va ute och gå i solen, hade till och med mina solglasögon på;)

Nu sitter jag och planerar lite inköp till min lägenhet med pappsen. Detta har vi kommit fram till:

- En ny snygg platt tv (inte för dyr)
- En snygg kaffebryggare, viktigt med gott kaffe (enl pappa) helst Mocca Master som vi har hemma.
- Vattenkokare
- Stolar
- Soffbord
- Mattor och grejjs
- Sen en GPS grej till min klocka

Så det var allt, sen är jag nöjd;)

Nu väntar jag bara in löpträningen.. 1h 40 min kvar.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Pluggfika är viktigt, speciellt vid dryga hemtentor! Bra jobbat igår! =)



Ps. Känns som att jag också måste köpa mig en kaffebryggare, börjar bli less på näskaffe. Kanske blir en moccamaster! :P DS.

2010-03-24 @ 18:46:11
URL: http://johanssonsemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0