Fridag

Äntligen fredag kan jag väl inte direkt säga eftersom denna helg bara består av jobb!

Fredag: kväll
Lördag: delad tur
Söndag: delad tur

Men jag klagar inte för det, jag behöver pengarna!! Cash is king!!

Har städat lite nu på förmiddagen så det ser någorlunda snyggt ut här hemma när mina föräldrar kommer hem. Ska hämta dom på söndag, längtar lite faktiskt. Pappa skickade sms igår om att dom tränar på för fullt. Mamma hade kört FYRA pass igår?!!! Skulle inte förvåna mig om hon snart springer ifrån mig också..
Min familj är som sagt inte som alla andra, träningsfreak är vad vi är. Om ni tycker att jag tränar mycket så vet ni vilka jag har fått det ifrån iallafall.



Idag har jag skön träningsvärk i benen från styrkan igår. Känns som att jag sakta men säkert börjar få tillbaka styrkan från förra året när jag spelade fotboll. Det behövs, mina spagettiben är nite mkt att hurra för annars.

Dagens lunch: Tonfiskröra med pasta - grymme!!

Riktigt lätt att göra. Du behöver endast tonfisk, creme fraiche, lök, chilisås, curry och sen steker du bara ihop allt
och kokar pasta såklart. Klart! Tog ca 10 min att laga!

Hoppsa kom just på att jag glömt att vattna mammas blommor under hela den här veckan, stjärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0