Gammkärring

Ja, jag börjar bli mer som en gammkärring. Kliver upp tidigt av mig själv.. Klockan är halv 7 och jag har redan klätt på mig och ätit frukost? haha, slå det ni!

Idag är det FREDAG :D Bästa dagen på hela veckan tycker jag!
Om ett tag ska vi träffas på skolan och göra klart vårat grupparbete, sen blire väl en sväng på iksu skulle jag tro.

Ihelgen ska jag förbi MIO och kolla på en soffa och en säng. Behöver även en mikro.. och en kattlåda till Tiger.
Åh det känns helt overkligt att jag äntligen ska flytta !!

Vi kommer ha delad vårdnad om den här damen:


Tiger Woods, som tagit några shottar för mycket. Blir slut på drickandet när hon bor hos mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0