Hello sunshine

Tittatitta, solen skiner :D känns nästan förbjudet att sitta inomhus en sån här dag.

Idag står jobb på schemat, 15-21. Men innan dess hade jag tänkt svänga förbi Inter sport och sen luncha med min mamma på TC ;) Känns som jag lever ett lyxliv just nu.

Fattar inte vad som är felet med min mage, den känns konstant uppsvullen. Ska dra ner på kaffet tror jag och sluta STRESSA när jag äter. Ibland kastar jag i mig maten på typ 5 min för att sedan skynda mig iväg på nåt. Grymt ovärt, leder bara till magknip och gravid mage. Sen har det blivit alldeles för mkt sött på senaste tiden också, godis är dyrt, naturgodis också för den delen. Nej ser ni det går inte för på lördag ska jag klämma på mig en svart tight klänning, så nu blire skärpning Malin!

Ikväll börjar ju Bella & Tyras show kl 21, ni missar inte det va ;) Hoppas jag hinner hem till det!! Sen har jag även följt det här programmet Glamourama, det är lite roligt faktiskt.


Marre och Yury firade 3 år igår, congratz ;)

Kommentarer
Postat av: sjn

ja alltså.. varför ska man stressa. gravid mage är inte kul! vi måste lära oss!

altså, vad är det med killar och putmunnar?! de lyckas aldrig!

2010-03-12 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0