Hyperaktivitets störning

Vaknade imorse halv 8 av att kattjäkeln slog mig med tassen i ansiktet, sen tog hon klorna och rev i hårbotten. Kattsatan!! Var bara att kliva upp och ge den övergödda katten ännu mer mat.
Satte även igång bakmaskinen, tvättade och städade undan lite.


Vi ska ha delad vårdnad om henne sen ;)

Mitt bröd blev lite bättre den här gången:

Bakmaskinen kommer ja få när jag flyttar av pappa. Grymt värt, slipper köpa bröd mer. Sen kan man även baka kakor och göra pizzadeg mm. Jag älskar den!

Nu snart ska jag och Soffan till IKSU och gymma och bubbla lite. Sen hämta upp Amalia för att köpa lite mat och sen tillbaka till mig för att köra igång med förfesten !! Jag är såå TAGGAD! ALLSTAR hoppas vi på!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0