Jag orkar inte snora!

Har ignorerat min förkylning nu, ska testa springa med laget ikväll. Har ju bara snor och inget i halsen så då borde det vara lungt?

Idag har det varit en slapp dag, som alla dagar den senaste veckan. 2h i skolan, förberedde ite inför seminariet som är imorrn. Drog sen till Strömpilen IGEN! Kollade om en viss tröja kommit in på H&M men det hade den icket så deras snälla chef skulle ringa mig och lägga undan min strl när den kom in. Det kallar jag service;)
Lyckades inte smita förbi en viss person som såklart stod vig ingången och sålde massa rat-abonnemang, blev inte så mkt sagt, mest tomprat om ingenting. Men han är faktiskt trevlig ändå.
Sen köpte jag en jävligt snygg Marilyn Monroe tavla som var på rea dessutom, ett riktigt kap!! Pappa komemr att bli avis. Två stycken böcker om matlagning blev det också, 100% laga lätt och en annan bok om lättlagade, nyttiga recept. Kan behövas, är rutten på att laga mat.

På torsdag ska vi ha valt ämne till C-uppsatsen och vem man ska skriva med... gaahh jag vet inte än. Får panik.

Nej nu har jag suttit på arslet för länge, måste ut och lufta mitt flottiga ansikte !





Får mer bilder från helgen av Soffan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0