Jarrååå

Såja, då var denna dag snart avklarad!
Har hunnit med lite skola, lite stan, läst lite om barn HLR hemma, haft löpträning med mitt älskade lag.
Ikväll har mamma hjälpt mig att färga utväxten + bakat bröd och gjort köttfärslimpa till mig som jag ska få när hon också drar till Portugal, dvs på lördag :D! Sen har hon även gjort biffar med ostfyllning, som hon ska ge till Marre. Mamma är fin hon :)


Pappa den nissen som redan befinner sig i Portugal skickade det här sms:et:

"Vi har 18+ och moln. Bra träning. Spara vk. Och krama mamma. Ge fan i bilen. Pumpa vänster framdäck till 2,4 bar och dammsuga den invändigt. Kram Pappa"


Mamma och Blossom

Förresten pappa har mamma på sin top 50 lista nu, Blossom ligger på hans top 3.
Haha det kallar vi kärlek.


Men pappa jag undrar om du ens hamnar bland mammas top 50..
HAHAHAHA jag gillar hans pottfrilla, byxorna, skorna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din pappa verkar vara skönaste farsan i världen.

Jag har nog gapskrattat åt ALLT du skrivit om honom. :-)

2010-03-09 @ 22:25:52
URL: http://cattastroph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0