Jävladjävulsväder

Jag påverkas mycket av vädret har jag märkt. När det är sol känns det som att livet leker, men när det är såhär, snöstorm och skit vill jag bara slåihjäl nån. Nu när inte pappa är hemma har jag ingen jag kan hålla på med, ist tar jag ut mina aggressioner på katten. Inte lika roligt, Tiger blir inte lika förbannad. Pappa är roligare att reta upp. Haha stackars katt, tur hon har ADHD.


haha vilket liv jag har som fotar min katt..

Idag har jag och Martin haft hälsosamtal med en student från termin 1. Det var roligt, vi tog Hb, blodsocker, blodtryck, längd, vikt, urinprov, bmi, hip-waist m.m. Sen utvärderade vi resultaten och med sk motiverande samtal. Det gick bra, våran "patient" hade grymma värden så det var inte så mkt att förbättra. Jag kände mig som en riktigt sjuksköterska, haha inte länge kvar nu! Jävlar vad jag kommer att göra er friska;)

När man har så mkt ledig tid som jag har så blir det lätt att man fördriver tid med att prova kläder, igår fastnade jag för de här golf/tennis kläderna, Nike såklart:


Jag vill ha, men nej jag köpte den inte. Har redan 98 olika nike-dresser.

Ikväll blire lungt, häng med Amalia och kanske nåt gott att äta:)

Jag saknar faffe:

Gubben är 78 år, åker längdskidor, är ute och springer, kör skidspåren, tar hand om alla änkor, håller i en schack-klubb, spelar teater. Och han klagar på att han börjar bli lönnfet och tycker att han fått alldeles för bleka ben och för smala armar.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0