Ny vecka, nya tag och snart flytt :D

Efter en intensivdag i skolan och ett hårt intervallpass på bandet (5x 1000m) känns det förbannat skönt att ligga i soffan och tugga godis. Det är jag värd.

Vi börjar sakta men säkert komma igång med C-uppsatsen, men allt känns fortfarande som en enda stor röra! 10 veckor kvar, we can do it.

Ser framemot den här veckan, speciellt helgen: LEDIGHET, FLYTT och lite fest på det!

Utmaningen kommer att bli av nu på torsdag på iksu!
Jag vägrar förlora, gubben är 52 år, tunnhårig, halt, fåfäng, saknar skäggväxt och kommer bli förbannat mallig om han vinner. Så icket att det får hända.



Metmaskar allihop! haha pappa låtsas vara avslappnad.

Kommentarer
Postat av: s

åh mallan, ge mig din energi. jag är typ lönnfet och lat nu. blir matt när jag hör om er tävling. 17.1 jag dör! haha

helt underbara är ni iaf. jag tror stenhårt på din vinst :D snart ses vi! kram

2010-03-30 @ 12:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0