Saturday

Då var man färdigjobbad för idag. Har varit en lugn och skön dag, bara söta gubbar och gummor har jag hälsat på. Jag gillar det här jobbet, bortsett från att det ibland kan vara lite för stressigt. Men jag gillar ändå att ha 17 grejjer att göra, det är roligare så. Pensionärerna verkar digga min "stil", spec mina stövlar från monki med nitar och mina örhängen. Jag klär mig "chickt" fick jag höra av en 80 årig tant idag.. haha söt.

Nu sitter jag med datorn i knät, tvn är på, tiger ligger ovanför skallen och godispåsen har jag bredvid mig, det är jag värd! Blir en tidig kväll ikväll.

Sprang förresten ett mördarpass idag, 20st backintervaller i 4 graders lutning och 16km /h. Var nervös innan, men det var inte så farligt efteråt.
Imorgon kommer pappa och mamma hem. Vill testa den där klockan eller "minidatorn" jag ska få och mina kläder. Känns skönt att få hem dom. Föräldrar kan vara bra att ha ändå... ibland.

Och vet ni.. snart kommer min storebror hem :D



Snart ska jag hoppa i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0