Sjyyk

Huvva, imorse ställde jag ingen väckare för att jag trodde att jag kunde sova bort förkylningen, men icket. Vaknade med igentäppt näsa och slem ihalsen. Värdelöst, kan inte minnas sist jag var förkyld. Ont i kroppen har jag också, känns som jag har världens träningsvärk. Det har jag nog iof.
Idag är jag ledig från skola och jobb, hade planerat massa grejjer att göra idag som städa (ännu mer), träna, kolla lite grejjer till lägenheten, laga mat, baka m.m.

Laga mat kan jag ju göra ändå, eller måste rättare sagt och bakat har jag redan gjort (eller bakmaskinen:P). Jag borde ligga hemma en sån här dag och göra precis ingenting, men jag har inte ro til det. Såna här dagar saknar jag mamma, hon skulle ha låst in mig och skällt ut mig ifall jag försökt att göra mer än vad jag borde. Men nej, nu ska jag borsta tänderna och frsächa till mig lite sen ta bilen och köra runt och kolla lite här och där. Får se hur mkt jag pallar, sen ska ajg hem och lägga mig i soffan, inte träna, jag lovar!:P

Just nu lyssnar jag på denna:



Jag vill också ha nån, where´s my Boo?

Den här är också kung:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0