Slut

Nu är det färdigt, done, finito, yes denna jobbhelg avklarad.

Idag har jag: blivit bjuden på fika x10, druckit kaffesump (tanten hade ingen kaffekokare, utan kokade i kastrull), blivit stoppad av polisen och fått blåsa och visat körkort 2ggr (körde förbi stället där dom hade kontroller 2ggr), fått höra massa fina saker, lärt en tant hur suduko funkar, blivit kallad Sanna Kallur, hämtat hem mamma och pappa, fått massa fina träningsgrejjer, bla en grym klocka som jag kommer ha mkt användning för när jag tränar.

Imorgon är jag LEDIG, ska börja med att sova ut.. eller ja vi ser väl, sova till 7 iaf!

Nu har jag ätit upp mitt kvällsfika och ska natta kudden. Nattinatti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0