Snoppväder

Kan det här vädret bara dra åt satan. Förbannat, jag vill ta på mig mina converse, skinnjackan, solglasögonen, svettas i vårsolen, springa på bar asfalt... men icket, nu börjar det väl om igen. Rövdynga

Jag har iallafall haft en bra kväll på jobbet, lyssnat på beyonce, lagat våfflor, blivit bjuden på 3 sorters kakor av världens sötaste tant, sett halv 8 hos mig. Lättförtjänta pengar? Svar ja!

Imorgon har vi seminarium 9-12 där vi ska presentera vårt syfte med C-uppsatsen, sen ska jag luncha med Marre och mamma på TC ;) Efter det ska jag bara hänga med min käre bror!

Lördag utgång.. men var?



Barcelona i somras, ge mig sol, ge mig brunheten. Stärthål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0