Söndag 14 mars

Kvällen igår var riktigt bra, förfest hos mig sen utgång på All Star!!! Grym DJ och grym musik, vi dansade precis hela kvällen! Så jävla udnerbart, det är så det ska va!

Idag är det lite segt i min hjärna, har även blivit lite förkyld. Men det går över får vi hoppas.
Har haft en sån där skön dag, städat undan lite från igår, ätit brunch, handlat. Sen kom Sofia hit och gav mig en stor godispåse :D Sånt gillas. Vi drack min smoothie och sen såg vi första halvlek av herrrarnas match i solen! Grym härligt faktiskt, har kanske odlat lite fräknar idag.



Kvällen blir väldigt lugn, ska skeda med Tiger i soffan och äta mitt godis, kanske kanske se nån film och jag har ro till det.

Bilder från gårdagen kommer senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0