Söndag 28 mars

Varför varför ska helgen alltid gå så jäkla snabbt? Känns som det nyss var fredag.

Jag har haft en skön helg. Hunnit med en massa känns det som, bla umgåtts med min käre bror som jag helst velat skulle ha stannat lite längre, fixat grejer till lägenheten, ätit massa god mat och annat gott, sett film, sprungit ute i snöovädret, förfestat hos hannah, gått ut på Rex, sett UFC-Ersboda (okej såg 20min, sen tappade jag fokus.. :P), sett lagets match, översatt vet.artiklar, sett Torsk på Tallin m.m.

Nu ska jag till Godishuset och köpa nåt gott till ikväll, måste fortsätta med pluggningen. C-uppsatsen är det fullt upp med och det kommer vara det i 10 veckor till. Skjut mig.

Jag har lite roliga grejjer att se framemot nu:

- FLYTTEN
- PÅSK
- Vårruset (iof länge kvar men)
- Utmaning på löparbandet mot pappsen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0