Tisdag den 9 mars

22 dagar kvar till flytt;)
Sitter här med min kaffekopp och väntar på att mamma ska göra iordning frukosten.. ja ni hörde rätt. Jag brukar faktiskt kunna göra mina egna frukostar, men nu när pappsen är borta och jag snart flyttar vill hon väl skämma bort mig lite extra. Det är kärlek det.

Igår var jag hos Jgab och åt middag, spagetti och kötttfärssås blev det. Himla längesen jag åt det, var väldigt gott. Sen såg vi såklart Hollywood fruar ovh käkade godis. Känns bra att vi kan umgås som vi gör nu :) 



Idag blir det skola mellan 10- ? Funderar på att skita i eftermiddagen och fara hem och läsa på barn HLR ist. Alla föreläsningar har inte gett mig ett piss. Den här kursen kan suga min stjärt.

Sen ikväll blir det iaf löpning med mitt lag :D

Några bilder från lördagen:






Inte en enda bild på Sofia?? Det blir det ändring på till helgen..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggo!!!

2010-03-09 @ 19:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0