Underbara helg!

Såja, nu ska jag strax släcka lampan och krypa ner under täcket, för imorgon väntar en fartfylld dag ;)

Ikväll har jag blivit bjuden på middag av min söta Sofia! Hemmagjord pizza blev det, var riktigt gott. Efter middagen drog vi vidare mot Waynes och fikade med Moa och Amalia. Har varit en lugn och skön kväll.

Imorgon blir det att kolla på möbler och diverse grejjer till lägenheten med Amalia. På eftermiddagen möter vi upp Moieloie på Iksu för lite gym och bubbel ;) Och efter det blir det hem och byta om / äta för att sen dra till Moa på förfest och sen kanske på en annan fest och sen UT :D vart får vi se, ska kanske göra nåt olagligt. Vi ser väl om jag lyckas ;)

Pappsen drar till Portugal imorgon i 2 veckor vilket betyder att jag får ha bilen dessa veckor!! Mamma far dit om en vecka, så då blir jag helt ensam. Fyfan vad skönt. Det innebär alltså att jag och pappa kommer bo tillsammans under samma tak i bara lite drygt 1 vecka till!! haha hur ska han klara sig utan mig? Ingen att plåga. Han hotar med att han ska ta reservnyckeln och komma till mig när jag minst anar det. Icket.




Julen, 2007 typ..

Pappa "mästarfotografen" ville fota hela familjen med havet i bakgrunden, "det traditionella julkortet".  Det vart jävligt bra tycker jag, fin bakgrund. Alla ser helt borta ut dessutom, Marre ser ut att klämma på nåt, mamma ser helt förstörd ut och mig behöver vi inte ens kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0