Vårkänslor!!

Åh vad jag älskar solen!
Vaknade upp med att solen lyste mig rätt i ansiktet och av att pappa sket med öppen dörr... som vanligt. Han gapade om att jag förstört toaletten medans dom har varit borta, för att jag sitter för nära kanten?! ja vi sätter punkt där.

Jag har iaf haft en skön ledig dag, men som alltid när jag är ledig så sitter jag aldrig still. Har idag skottat baksidan, sprungit med nya klockan ;), varit på stan, planerat jobb och skola, provat en hel del kläder, rensat mina smycken och lite lådor.

Den här veckan är ganska händelserik om man jämför med förra veckan:

Måndag: LEDIG

Tisdag: Hemtenta 9-16, löpning med MSK

Onsdag: Vi börjar med C-UPPSATSEN!!!! Är nervös ;P

Torsdag: Föreläsningar 10-15.30, Jobb 16-21.30

Fredag: Skola fm/em, MARRE KOMMER HEM

Lördag: Umgås med bror, utgång ? hoppas..

Söndag: Umgås med bror, kolla på våran match

Om 9 dagar flyttar jag in i min lägenhet!!!
Ikväll blir det att hänga hos Sofia och se Hollywood fruar och snacka lite skit:)



Tiger var med och festade loss förra helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0