13 maj

Hej hopp.

Nu sitter jag hemma och äter på min rast, ska strax hoppa in i bilen och fortsätta jobba.
Sov ut till halv 9 imorse, det behövde jag verkligrn, men vaknade 'ndå på fel sida och var irri på allt.
Lyckades fixa sidnummer och innehållsförteckning till C-uppsatsen och stolpa upp diskussionen lite. Fortfarande mtcket kvar dock..

Mamma kidnappar mig till stugan imorgon, får se hur länge jag stannar. Hon vill ha mig där hela helgen, äta god mat, sola, mysa och bara njuta av att inte göra nåt. Det skulle iof vara välbehövligt och grymt skönt. Men serru icket, jag har saker att göra:

Lördag - fest,
Söndag - tvätta och skriva C-uppsats. Så den gubben går inte.

Jag ska ta en kopp kaffe nu och försöka bli trevlig, annars vet man aldrig hur den här kvällen kan sluta. Kanske stoppar upp filmen i arslet på människan.

Lite mer bilder från Riksgränsen, stuga nr 62:)


Paltmiddag

Fina Carro

hahahaa fyfan vad fult kort


haha linns armsvett;)

Vackert

Kommentarer
Postat av: s

"Kanske stoppar upp filmen i arslet på människan." hahahah! mallan, det är faktikst våldtäkt!!



åh älskar din blogg. imorn ses vi! sjukt taggad!

2010-05-14 @ 10:51:13
Postat av: Geirlena

Really enjoy your website. Thank You.

2011-03-21 @ 10:53:23
URL: http://geirlena.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0