Förkylningen tar sig

torrhostan och snoret börjar försvinna :D men skallen är fortfarande tung, jag tror det är vädret och för lite kaffe som är boven.

Idag har jag som alla andra vardagar suttit på MB med Lisa och lilla Ebbe och skrivit på C-uppsatsen. Sen har jag även vart på stan och inhandlat en bikini! Undra hur många ggr man får visa sig i den i sommar....?

Mamma kom just förbi med en räk-och skagen macka från Sandy´s! Hon är fin hon.
Nu ska jag hem och lämna bilen sen fika lite kvällsfika. Måste bättra mig på den fronten, mer matigt fika och mindre socker.

Igår bjöd min fina vän Sofia mig på middag, lax och pasta med en jättegod sås :) Vardagslyx!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0