Life´s good

Sådärja C-uppsatsen inskickad ! Nu väntas bara opponeringen, och självklart ska jag och Lisa opponera på ett arbete skrivet på engelska, tack för den satans lärare,
Men det fixar vi, sen är det ju för fasen slut på termin 5 och bara 1 termin kvar!!!!!!!!!!!!!!

Jag har just betalat hyran och skrivit under andrahandskontraktet. Ska strax borsta tänderna sen ner på stan och äta lunch med mor och sen vidare mot ängarna för att se lite brännboll! Vädret verkar dock inte så lovande :/

Ikväll blir det stugan eller hänga med brudarna, velar fram ohc tillbaka men det lutar åt min flickor:)
Och imorgon blir det PARTY :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra jobbat med C-uppsatsen! =)

Jag och Elisabeth fick också turen att opponera på Abraraws arbete som är skrivet på engelska. Ingen hit direkt men det här klarar vi - Det är snart sommar!

Ha det underbart!

2010-05-28 @ 13:52:18
URL: http://johanssonsemelie.blogg.se/
Postat av: s

nya tag. ny dag.

raderar allt annat.

idag är en bra dag! fasen så kul vi ska ha!

ha det bäst idag så dyker jag upp taggad och glad!

kram

2010-05-29 @ 09:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0