Lördag

Det borde finnas en lag på att man inte får stiga upp före kl 7 på helgen. Vaknade iof upp halv 6 av mig själv för att solen strålade rakt in i mitt öga.

Gud är en fisk, det skulle ju inte va någon sol idag?? Regn och moln hade vi ju bestämt. Ett helvete att jobba när det är bra väder, iof kan jag passa på att dra ut alla tanter och gubbar så dom får lite frisk luft.

Blir en "kort" dag idag, jobb 7-16 sen drar jag ut till stugan och blir ompysslad av moa och far :) eller okej, av mamma, pappa lär väl hitta på nåt sattyg som vanligt. Ska försöka glömma datorn hemma så jag inte kan skriva nåt på C-uppsatsen.

Alltså fatta det är snart juni!!!! :D Har massor att se framemot:

- Vårruset
- C-uppsatsinlämning
- Brännbollsyran = partajj
- Skolan slutar och jag blir ledig 1,5 vecka 
- Börjar jobba på onkologen
- Drar till Sthlm en vecka med Amalia och Soffan
- Kommer besöka en midsommar fest på Lundsberg, så startar vi våran Sthlms resa;)
- En veckas chill i stugan och bettnäs`?
- Massa fester såklart
- Sen börjar jag jobba igen, typ varaannan helg. Jag och Moa kommer att va på samma avdelning :D men typ aldrig jobba tillsammans, typiskt.
- Ja och sen blir jag ledig 2 veckor innan skolan drar igång, termin 6. Wohoo

Nej nu ska jag göra mig redo för jobb. Hörs sen. 


Mr. Mongo.
Min katt är typ mobbad! Haha, katter kan vara riktigt grymma ibland. Pappa har försökt skrämma bort och kasta sten på alla katter som omringar vår tomt i stugan, för stackars Tiger vågar inte gå ut annars. En gång smet en katt in i stugan och bajsade i TIgers kattlåda, åt upp all mat och sen drog den därifrån.. Tiger kan inte rå för hennes hängmage, hon tränar för fullt men ändå är den kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0