Malin börjar sakta men säkert återuppstå..

Stjärt vad seg och sliten jag känner mig. Kroppen är inte så ung längre om man säger så. Har levt på alkohol, korv och socker från torsdag - söndag. Inte bra!

Men helgen har varit riktigt kul! Man skulle kunna tro att vi var en årskurs 8 klass som var på klassresa, ungefär på den nivån. Det är nu man fått se alla från sin rätta sida ;) haha.

Bilder kommer! Jag tog typ 2 kort med min kamera, men desto fler med min iphone, inte ovanligt.
Nu blir det inge mer alkohol förrän fredag den 28 maj, när vi ska fira att C-uppsatsen är inlämnad och klar + YRAN :D yeeah. Ev korridorsfest nästa helg, men vi får se.

Veckan ser inte så där spännande ut:

Måndag - C-uppsats + handling och träffa modra
Tisdag - C-uppsats, sen hoppas jag att jag får umgås med min sofia :D
Onsdag - C-uppsats, ?
Torsdag - C-uppsats,
Fredag - C-uppsats, JOBB
Lördag - JOBB
Söndag - JOBB

Stuga nr 62:s låt till frukost, lunch, middag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0