Mätt och belåten

Hej hopp snopp.

Är uttråkad, less och varken vill eller orkar skriva nåt mer på denna uppsats, men som sagt om en vecka är jag fri :D håll ut!

En skön torsdag, kort dag i skolan (till 14), sen stan för att shoppa träningskläder, krama mamma, satte mig sen på gården och läste lite. Trevligt, imorrn blir det lunchbuffe på TC, morsan bjuder ;)

Sen väntas jobb hela satans helgen, men det är min sista jobbhelg på hemtjänsten på ett tag. Börjar igen till hösten. På lördag efter jobbet hakar jag på mor och far ut till stugan och sover där en natt.

Jag skulle ha fått träffa min blinddate idag, men jag ballade ur.
Varför är man så feg för? Det värsta som kan hända är väl att allt känns helt fel, det blir stelt, man har ingenting att prata om, man tycker personen är ful, luktar konstigt, fokuserar mer på personens brister ist för att hitta nåt som verkar bra... osvosv. Iof så gör jag så med de flesta, letar fel.

For och handlade istället, choklad bla, så nu har man brungula tänder.



Jag håller på att planera nästa lördag för fullt (lagfest´+ ev några a-lagsherrar ;) tihi

Kommentarer
Postat av: fanny

åh tack :)



haha okej tänkte väl!:) för isf ska du träna med oss!

2010-05-21 @ 18:45:59
URL: http://fannyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0