Slappisdag

Min söndag: tvätt kl 08, städa, laga mat, ufc med pappsen, stugan och fira morsdag med hemmagjorda hamburgare, godis och film :)

Lördag: fest hos mig blev det, en jädra massa brudar kom :) trevligttrevligt, dock synd att vi inte kunde stanna längre. Jävla TC köer, hatar vakter och hatar bitchiga tjejer i kön.. Men kul hade vi ändå. Träffade min blinddate IRL..fick även 2 nattliga samtal, trevligt. Efterfester är överskattat, jag hade efterfest med godis och chipsskålen ist;)

Imorgon är det måndag och ny vecka.. känner mig taggad faktiskt, med tanke på att det är sista veckan i skolan inann sommaren och på fredag far vi till sthlm och jag får äntligen träffa min bror! Sthlm marathon också + en stor fest med lite kändisar, trevligttrevligt.

bilder från helgen kommer så småningom..


Kommentarer
Postat av: s

nu har jag besökt denna sida 7 ggr idag! haha D: utan någon uppdatering! skriv då fort du har tid! :D

ses imorn :D

2010-06-02 @ 13:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0