Stressar röven av mig

Idag har jag kännt mig otillräcklig, jävlar, jag vil hinna med så mycket men det känns som vi bara kör fast. Ollon. Varför har inte dygnet 48h ist för 24h? Jag kan ju ändå inte sova på nätterna, så varför ens gå och lägga sig?

Imorrn är det C-uppsats(helvete)s skrivande och sen jobb som gäller. Samma sak fredag, vart mitt liv tog vägen? Jaa bra fråga. Det kommer väl. Snopp dag.

Ja ville bara avreagera mig. Bryta ihop och komma igen. Mamma försökte trösta mig och frågade om jag ville komma hem och äta fisk med dom. Men nej, fisk lockar inte en sån här gång. Fiskstjärt.

Jag längtar ibland tillbaka på den här tiden, då man inte behövde fundera på nåt eller ha några måsten.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad tråkigt att det känns som att ni kör fast hela tiden. Säg bara till om ni vill ha hjälp.

Blir det jobb i helgen också? Hinns det med en fika på fredag dag?

2010-05-12 @ 23:22:34
URL: http://johanssonsemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0