Sunday

Åh underbara helg!

Galen kväll igår. Började med att jag och Sofia åt middag hemma hos mig, kycklingwook och stekt bulgur + majskolvar. Var grymme. Sen snyggade vi till oss och väntade in folket.
Vi blev ett ganska stort gäng tillslut, massa från laget + Sofias jobbarkompisar och min gamla klasskompis:)
Lakritsshots, Minttu, Doleys m.m.. rätt upp i skallen.
All Star blev kvällens startpunkt, sen drog jag Kalle och Amalia vidare mot TC för att kolla läget där;) massa folk överallt och timmarna bara sprang iväg.
Slutstationen blev på Mcdonalds.. där jag fick en väldigt oväntat puss och kärleksförklaring! Så kan det gå..

Idag har jag städat, tvättat, sett UFC och nu tänkte jag läsa lite uppsatser. Efter det ska jag kura ner mig i soffan med en påse godis och popcorn! Kan behövas om jag ska vara fit for fight för kommande veckan..

Mån- skola, träna Mariehem
Tis - Skola, träna själv
Ons - Skola, Träna Mff, fika hos hannah
Tors - Skola, Jobb
Fre- Skola, Jobb
Lör - Jobb
Sön- Jobb



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0