Update Björkliden/Riksgränsen

Vilka underbara dagar vi haft hitills.

I torsdags när vi kom fram efter ca 8h bilkörande var det strålande sol här. Så det blev att sätta sig ute i solen med varsin öl, sen bastu och lite fest på det.
Igår var det också strålande sol här, brände mig till och med lite på näsan! En perfekt dag i backen, lyckades ta mig ner utan att ramla en enda gång, är lite stolt faktiskt. Jag och hanna lyckades hamna i en svart backe som verkligen var brant så in i helvete, var nära att ta av mig skidorna och hasa mig ner, men icket. I did it!!
Det blev ingen afterski för oss,vi var alldeles för seg för det. Istället stekte vi korv och käkade det, sedan blev det förförfest med bastu (som vi förövrigt råkade ha sönder, bänken rasade) och grejjer. Efter den fantastiska middagen med hemma gjorda hamburgare körde vi igång me förfesten. En kakbuffe, godisbuffe och såklart massa olika sprit och öl/cider sorter. Vi rullade sedan vidare mot förfest nr 2. Min lever måste tåla hur mkt som helst eller vara helt förstörd efter alla fester. Jag tål ju hut mkt som helst.
Nåja efter massa allsång, prat/skrik drog vi mot hotellet för att spana in iksugänget.
Det var itne mkt att hurra för, haha mest en massa raggarnissar. Jag ljög om mitt mobilnr också, gav bort min brors ist. Haha, vet inte vad jag tänkte där.
Musiken var väl sådär också, men vi hade trevligt ändå. Blev inbjuden till ett gäng efterfester men det kändes inte så lockande,så där efter 2 kastade vi in handduken.

Idag vaknade vi upp halv 8, hyffsat pigga. Hade tänkt oss mot Riksgränsen för att åka där idag men vädret var inte så lockande, det är molnigt och snöar. Så nu medans resten av gänget ligger och vilar/sover är jag och Carro duktiga och läser lite artiklar. Eller Carro, jag sitter här och bloggar..
Sen blir det väl någon form av aktivitet utomhus och efter det ska vi frossa i oss en massa godsaker igen och ladda upp för fest nr 3! Jag kommer som sagt komma hem sliten, lite bränd, svullen och bakis.
 

Katjinng


Kommentarer
Postat av: s

haha åh! ni verkar ju ha det helt underbart. längtar tills vi festar ihop, yran då jäklar!

2010-05-01 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0