3 veckor kvar..

till THAILAND!!!!! Fyfan vad underbart det kommer att bli. Vintern dra åt satan, jag ör redan spyfärdig på dig!

Var i skolan idag från 9 - 14, jag och Emma blir troligtvis klar med arbetet imorgon, skönt. Då är man alltså ledig fram till jul :D For sedan till IKSU och sprang 48 min på 4,15 min fart, benen känns grymt lätta nu!! Grymme.

Annars har jag städat klart lägenheten, handlat lite gotta, hälsat på Sofia i hennes nya lya och ringt Dr Anders ang jobb på Kardiologen! :D Tänk om jag får jobb där, vore grymt!

Vägrar bli sjuk, pappa hostar och nyser både mig och mamma i ansiktet, han är som ett jäkla dagisbarn när han är "förkyld". Snuskig.

Imorgon kommer farfar hit och ska sova här hade han tänkt, det innebär att min säng som jag sover i ska han överta och tandborsten som jag trodde var min men egentligen är hans ska han ta... ist ska jag sova på min soffa eller klämma in mig i min gamla säng som för tillfället är fylld med massa prydnadssaker och borsta tänderna för jag väl göra med fingrarna då..



Jag funderar på att passa på att boka ett flyg till Sthlm nu när jag blir ledig och hänga med bror ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0