Årets stjärnskott!

Gårdagen blev hur bra som helst.

Kom tvåa på tävlingen, halkan resulterade i inte alltför bra tider men ett godkändt lopp..

For sedan järnet hem för att duscha och fixa till mig och sen tillbaka till tomtebo för IFK festen.

Pizza-prisutdelning, fick pris för min placering och för Årets stjärnskott:) - nya mål sattes upp för nästa säsong, jag ahr två mål 1. Under 18 min på 5 km och 2. under 38 min på 10 km. - sång- tävling - och lite shottar däremellan. Runt 23 tiden rullade jag och grabbarna mot mig för förfest sedan utgång på TC! Efterfest hos mig med pizza och sedan nattinatti..

En riktigt grym kväll och ett ännu bättre slut;)

Vaknade upp med världens huvudvärk imorse, fyfan.. men den försvann efter att vi ätit frukost och i eftermiddag har jag faktiskt sprungit 22 km med pigga ben konstigt nog. Skönt.

Nu ska jag hem till mor och äta middag, sen träffa Chrille och Åke för att diskutera kommande säsong och sen om det hinns ska jag till Soffan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0