Bra dag!!

Kvällen blev inte som planerat, men lika glad är jag för det!

Johnny ringde och frågade mig om jag vill ta på mig MFF:s fysträning också, och visst vill jag det :D Så nu kör jag tisdagar med MFF och torsdagar med A-laget. King

Gick förbannat bra att springa idag, sprang 6km i 4 min fart och det kändes hur lätt som helst, bara skönt att få lite genomblödning i benen. Har haft en sjuk träningsvärk idag från styrkan igår..

Sen hade jag även min slutbedömning idag, det gick fint, dom är så trevliga och fina i Sävar, kommer sakna dom!
Och har fått svar från Onkologen att det ser ut att finnas jobb för mig där i januari :D får veta mer i december.. hoppashoppas, vill inte gå arbestlös i flera månader!

Men håller fortfarande dörrarna öppna för en ev flytt.. :)

Ska snart hoppa i säng, eximination imorrn och sen fika med Sofia på kvällen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0