Dagen med stort D!

Yesbox nu äre snart dags, först Vintercupens deltävling nr1 5 km, sen hem duscha snygga till sig och sen tillbaka till Tomtebo för säsongsavslutning med IFK Umeå!!! Fyfan vad roligt!!

Pizzamiddag- prisutdelning- säsongslöften (inför 2011)- uppvisningar/inkilningar ( jag vögrar sjunga)-nån film?- sen kör vi!!? typ.. hoppas jag, vi "yngre" ska då det. Tur inte min käre far är med i år.

Nu ska jag dricka upp kaffet sen sätta mig i massagestolen och läsa tidningen! Sen mot Tomtebo för uppvärmning och start, blir spännande och se vilken tid jag kan pressa mig till nu. Känner mig absolut inte snabbare, möjligtvis lite mer uthålligare. Ah jag ser det som en träning.


mera övningar..

Kommentarer
Postat av: Keron

Ah så det var därför det var så många ifk:are ute och sprang igår vid nydala.

2010-11-07 @ 11:44:36
URL: http://keron.blogg.se/
Postat av: Cat

WoW! :-)

2010-11-08 @ 20:02:07
URL: http://catfight.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0