Effektiv är bara förnamnet

Igår efter bion, som förövrigt inte var nån höjdare, varken jag eller mamma har någonsin sett någon Harry Potter film och kommer heller aldrig se nån fler :P för mkt overkligt dynga över det hela... ja efter bion som sagt lastade jagoch mamma bilen full med grejjer från lägenheten och snörde in det i förrådet hemma..

Kl 21 började jag med Mariehems damers löp och styrke program samt MFF:s program och en timme senare var jag klar, kl 22 började jag renskriva mitt CV och en halvtimme senare var jag klar med det.

Så nu ni, ska jag mot IKSU, sen förbi skolan och lämna kursboken och säga hej till johan, sen luncha med mamma på TC eller plaza (bortskämd, jag vet), sen fika med Elisabeth och Emelie, lämna CV på onkologen och akuten, städa ut lägenheten? Kvällen blir hos Moe.

Åter till lägenheten då, den är möblerad, en 1a med balkong på bryggargatan på Teg, för 3800kr i mån. Helt okej, och ligger bara över cykelbron.. shit :D

Grattis till min käre vän Amalia som äntligen fyller 22 år idag.




Kommentarer
Postat av: Rickard

"Igår efter bion, som förövrigt inte var nån höjdare, varken jag eller mamma har någonsin sett någon Harry Potter film och kommer heller aldrig se nån fler :P för mkt overkligt dynga över det hela..."



Hahaha de roligaste jag läst på länge, det är ju baserad på en fantasybok, klart som fan att det är overkligt! ;)

2010-11-19 @ 14:59:23
Postat av: Emelie

Åh, vad trevligt det var att träffas igen! Hoppas att arbetet går bra. Hör av mig om jag får nått svar av Anita. Massa Kramar

2010-11-19 @ 16:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0