FREDAGfredagFREDAG

Yes äntligen fredag och jag går halvdag idag + att jag har bilen, vilket innebär att jag är hemma 12.20 ist för 13.00 och slipper ta bussen som går 07.10 och kan ist gasa iväg 07.40, vilken skillnad!!

Och vet ni.. nu närsomhelst ska Daniel Adams Ray uppträda live på Vakna med the voice ;D Bra start på dagen

Vad fan ska jag ha på mig imorrn?? Vill inte vara för snygg och inte heller för tråkig, kommer ju vara alla möjliga åldrar där, från min ålder och lite yngre till gubbar i pappas ålder.. och tjejerna (eller kvinnorna) tror jag inte är några partynissar. Vilket problem ;P haha

Sen en annan sak, frånoch med nu ska jag vara mer bestämd och tuff när det gäller saker, spec den här saken. Har förbrukat alla mina undanflykter snart och små ljug.. men fortfarande fattar den här personen ingenting, kanske dags att bara säga ICKET, jag vill inte!! Men det är ju så svårt, inge kul att göra någon ledsen.

Nej nu ska jag se Daniel här.. men alltså han är sminkad? lite gayigt.. men jag gillar han ändå.. Hare


Snart fyller vi år, jag fyller 5 dagar före hon till höger.. vilket märks både på mognadsgraden och klokheten ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mkt smörja som kommer från din mun! Vi har talat om det här MÅNGA gånger... 4 dagar 19.5 timme!! Go'middag

2010-11-05 @ 14:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0