Fysisk Aktivitet på Recept (FAR)

Denna dagen ett liv.. typ så har min dag varit.

Men söta sms och även ett samtal från min käre bror gjorde dagen lite bättre.

Har haft fullt upp på mottagningen idag, kulkul, sprang hem till mårdis (15 km), åt middag, till Team Sportia för att hämta mina kläder som jag plockat ihop för lönen, riktigt grymma grejjer, Iksu och körde rörlighet (är stel som ett kylskåp, Amalia är typ vigare än mig nu.. katastrof), hem duscha, fika, plugga och nu sova.

Kul inlägg. :P

Förrestren, jag är sjukt laddad för helgen ;) haha



Snart är vi inte så långt ifrån varandra längre ;)

Kommentarer
Postat av: Karstenlilly

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-23 @ 14:10:41
URL: http://karstenlilly.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0