Godmorgon!

Sitter i överdragsbyxor, halsduk och mössa och förbereder mig för en kall och jävlig cykeltur till skolan.. Sov hemma inatt med.. blir nog det ikväll också. Inge mer i lägenheten alltså, kanske ihelgen om jag blir för lat efter krogen :P
Igår sprang jag intervaller med Anna, Viktoria, Johanna och Therese, dvs 3 duktiga 800m löpare och 1 duktig långlöpare.. Det var kul, och vet ni jag hängde faktiskt med.. mer än vad jag själv förväntade mig. SPrang med i täten hela vägen, känns bra!
Idag blir det skola - Cirkelfys med Ubbe - fyströning med A-laget. Dubbelpass idag med, men klok som jag är så kliver jag av om kroppen säger ifrån.. eller nåt.. :P
Lägenheten är så gott som tom nu, har inget där att göra, ska bara hämta det sista antingen ikväll eller imorgon, sen städa ut resten.. Snart så.
OCH VET NI, jag flyttar till TEG, Bryggargatan 3 B i januari.. det är 95 % säkert nu!! :D Den är möblerad och allt så det är kung, slippa köpa nåt och slippa vara bunden till nåt. Pappsen säger att han letar en lägenhet på Haga åt mig för att det ska vli närmare hem och en större så att jag ska kunna bo där löngre.. men jag vill inte köpa massa nya möbler för att bo i lägenheten i typ 6 mån.. hoppas få jobb i Sthlm till sommaren :)
Nej för mkt ordbajs, nu mot skolan!
Riktigt tunga steg efter djävulsmilen, 1,5km uppförsbacke, huvva. Var yr i skallen av all mjölksyra..

Kommentarer
Postat av: Cat

Grattis till lägenheten. Hur går det med jobb då?

Har hört att det blir lite lediga vik på kir.3. :-) Jag ska ha ett av dom, SÖK dit du med! :-)

2010-11-25 @ 19:39:48
URL: http://catfight.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0