Godmorgon

Mörkt när man vaknar och mörkt när man går hem.. itne undra på att folk är deprimerade under vinterhalvåret. 5 månader kvar.. haha

Igår hade jag en hektisk dag, vaccinerade röven av mig, tog bussen hem, stressade mot iksu i snöyran, sprang farlek med en duktig 800 m löpare (jag kände mig som en snigel), järnet hem ich duscha, äta sen kom tjejerna hit:) och när dom drog så började jag gå igenom garderoben. Måste ju ta tag i flyttstädningen snart..

Nu har jag gjort det där testet också, var typ ett skämt, tur ingen såg.. Nu är det bara att vänta på svar.. hugahuga

Ska dricka upp kaffet sen cykla hem till Mårdis och hämta bilen + fylla alla mina tomma matlådor med mammas fläskfile och sesampotatis;) Hon är en fin människa hon..



hahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0