Heeelt slutkörd!

NU har jag fått i mig mat.. hann bara trycka banan och youghurt mellan Cirkelfysen och löpningen med A-laget, gick okej ändå men mitt humör har varit åt helvete ivkäll.. Har flyttat hela satans kvällen, före tränignarna och efter... och NU är jag typ klar.

Bara TV;n, spegeln och en lampa kvar i lägenheten sen ska jag bara städa klart det sista så är jag klar med skiten.. Könns lite mysigt att bo hemma i december nu.. bara för att jag vet att det är under en kort period.

På söndag får jag kika på lägenheten ;)

Imorgon är det skola och sen träning och sen LÖPARFEST ;D

Ska även hinna fixa grejjer inför lördag också.. och ev lämna in datorn och städa ut lite och packa upp lite... och.. äh skiterialltsomharmedpackningochuppackningattgöraförnuskajagsovasåjagblirpåbättrehumör.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0