Jag är så jävla pinsam

Hahahaha Malin Skoog i ett nötskal. Jag är som en öppen bok ibland, folk kan få gratis info bara sådär.. :P

Jag sprang idag på bandet, 36 min i 4.10 fart, det gick bra faktiskt, skulle nog grejja 4 min fart. Blev kämpigt sista 30 sek.. men det är nog bara psykiskt.

Annars har jag bara suttit hemma och pillat med allt som har att göra med elektronik :P TV, dator, Iphone.. skaffa dig ett liv Malin och börja städa ur din lägenhet och FRAMFÖRALLT avloppet......... fyfan.

Åh vad jag skäms, huvva.. måste sluta tänka på DET där. kissarslerövbajsgfbqgfrq92ge

Okej nu är det bra, det är säkert glömt imorrn eller itne.

Nej hörrni, snart är det pensionärsjävlar;) så jävlajävla bra!!

 
En till jobbig övning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0