Livet leker!

Det är lördag och jag har redan varit upp i 40 min. Ska springa med några IFK:are kl 09 så åt en kraftigare frukost vid 07. Blir spännande och se om vi håller samma tempo eller om man måste ta i extra mkt för att hänga med. Och nej min mage får inte börja krångla efter 9 km, för tänker inte skita när dom ser :P haha..

Annars då.. en väldigt oplanerad dag, vilket är hur skönt som helst. Håller på att gå igenom mina garderober och packaer ner saker i lådor. Kan typ öppna en klädaffär, har redan fått ihop två kassar med kläder som papap ska ta med till Bräntis. Men kommer säkert bli minst två till..

Resten av dagen består av.. stan? IKSU? Köpa Ice bugs? Bara vara..

Ikväll ska jag och min Amalia planera vårat party;) sen blire lek med Moe och kanske några fler?

Förresten Tove Styrkes nya skiva är faktiskt riktigt bra, en blandning av Robyn och nåt.. lyssna!


För ett år sedan.. nu ett år klokare och ..snyggare ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0