Malins dag/Pappas dag

Sådärja :) vilken skön dag jag har haft!

Har nyss fikat gofika med mor och far, pappa mår lite dåligt över att jag ska måsta fylla år på HANS dag.. icket säger jag bara.

Ska snart göra lite nytta och flyttpacka lite i lägenheten, sen gomiddag hemma med efterrätt och allt:) och ikväll kanske bio med amalia :) nya facbook filmen läre bli..

Kul att så många kommer ihåg min födelsedag, kan det vara tack vare facebook?;) Alltid kul med samtal och sms.
Farfar var söt, han hälsade att jag inte skulle få någon present av han för att jag tjönar mer än vad han gör nu... haha så det är så han resonerar :P sen fick jag heller inte glömma bort att gratta pappa.

Nej ska man ta tag i arbetandet nu eller.. jo vi gör så..


Snart springer vi där båda två, men jag typ 150 m före ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0